Kalite Hedeflerimiz

KALİTE HEDEFLERİMİZ;

PANORMOS Uluslararası Gözetim Hizmetleri Ltd. Şti. verdiği hizmetin tam anlamıyla karşılanması için,
gerekli olan şartlar dahil olmak üzere, kalite hedeflerinin, ilgili fonksiyon ve seviyelerde ölçülebilecek ve
gerçekleştirilebilecek şekilde hazırlanmasını amaçlamaktadır.

  •  Müşteri memnuniyet oranını %90’ın altına düşmeyecek şekilde istikrarlı bir şekilde devam
    ettirmek,
  •  Mevcut personelin; teknik, idari, yeni gelişmelere yönelik teknolojik eğitimleri ve işe yeni giren
    personelin; oryantasyon, yetkilendirme ve işe alıştırma eğitimleri ile sürekli iyileştirmeye
    katkıda bulunmak,
  • “Müşteri Memnuniyeti Anketi” almak ve müşteri memnuniyetini bir önceki yılın sonuçlarına
    göre arttırmak,
  •  Gözetimin tamamlanmasını takiben en az 1 işgünü olan rapor teslim süresini aynen devam
    ettirmek,
  •  Çalışanlarda kalite bilincini sürekli ve güncel tutarak, etik kuralların uygulanmasını sağlamak,
  •  Personelin, genel performans değerlendirme sonuçlarının 100 üzerinden ortalama en az 70
    olmasını sağlamak, 70 puan altındakilere rehberlik uygulamak ve bir sonraki yıl puanlarını
    arttırmalarını sağlamak
Translate »