KALİTE HEDEFLERİMİZ;
PANORMOS Uluslararası Gözetim Hizmetleri Ltd. Şti. verdiği hizmetin tam anlamıyla karşılanması için,
gerekli olan şartlar dahil olmak üzere, kalite hedeflerinin, ilgili fonksiyon ve seviyelerde ölçülebilecek ve
gerçekleştirilebilecek şekilde hazırlanmasını amaçlamaktadır.
- Müşteri memnuniyet oranını %90’ın altına düşmeyecek şekilde istikrarlı bir şekilde devam
ettirmek, - Mevcut personelin; teknik, idari, yeni gelişmelere yönelik teknolojik eğitimleri ve işe yeni giren
personelin; oryantasyon, yetkilendirme ve işe alıştırma eğitimleri ile sürekli iyileştirmeye
katkıda bulunmak, - “Müşteri Memnuniyeti Anketi” almak ve müşteri memnuniyetini bir önceki yılın sonuçlarına
göre arttırmak, - Gözetimin tamamlanmasını takiben en az 1 işgünü olan rapor teslim süresini aynen devam
ettirmek, - Çalışanlarda kalite bilincini sürekli ve güncel tutarak, etik kuralların uygulanmasını sağlamak,
- Personelin, genel performans değerlendirme sonuçlarının 100 üzerinden ortalama en az 70
olmasını sağlamak, 70 puan altındakilere rehberlik uygulamak ve bir sonraki yıl puanlarını
arttırmalarını sağlamak